מדיניות משלוחים ואספקה
לא ניתן לבצע רכישות באתר הקשורות לעיר אילת (לא במסגרת איסוף עצמי מסניף באילת ולא במסגרת הזמנה המסופקת על שליח לכתובת באילת).
אפשרויות משלוח ואיסוף
איסוף ליום העסקים הבא (במידה ותיפתח אפשרות באתר, עקב פריטים בסל הקניות שאינם במלאי)
במהלך הזמנה של מוצרים שנרכשו באתר, במידה ותיפתח אפשרות, עקב פריטים בסל הקניות שאינם במלאי, ניתן לבחור באפשרות לאיסוף עצמי ליום העסקים הבא
עלות האיסוף העצמי -
- א.1 בכל הזמנה בסכום שעד (כולל) 150 ₪ עלות האיסוף הינו 4.9 ₪.
- א.2 בכל הזמנה בסכום של מעל 150 ₪ האיסוף יהיה ללא עלות.
הזמנה שתתקבל בימים א'-ד' עד השעה 20:00 תסופק ביום העסקים הבא, אחרי השעה 17:00.
הזמנה שתתקבל בימים א'-ג' החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
הזמנה שתתקבל החל מיום ד' בשעה 20:00 ועד ליום ה' ב20:00 תסופק ביום א' (למעט סניפי קריית שמונה וערד).
הזמנה שתתקבל ביום ה' –החל מהשעה 20:00 ועד יום ו' בשעה 12:00 תסופק ביום ב' .
הזמנה שתתקבל ביום ו' החל המשעה 12:00 ועד שבת בשעה 20:00 תסופק ביום ב'.
כשההזמנה תהא מוכנה לאיסוף בסניף הנבחר, הלקוח יקבל מסופר-פארם דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS, בהתאם לפרטי הקשר שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.
הלקוח יוכל להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את המשלוח ממחלקת הקוסמטיקה או קופת היציאה או באמצעות סריקת קוד, על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS.
שליחת הודעה תפעולית בהקשר להזמנה, בSMS או בדואר אלקטרוני, לא תחשב הפרה של הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת.
באם הלקוח לא יגיע לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 2 ימי עסקים מהמועד בו קיבל הלקוח הודעת SMS ו/או המייל שההזמנה לוקטה ומוכנה לאיסוף, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן לא ניתן יהיה לבצע איסוף באותו יום, וההזמנות יהיו מוכנות לאיסוף עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה, במועד שיצוין בתום ביצוע ההזמנה ובטרם ביצוע התשלום. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ"ב.
משלוח ליום העסקים הבא
א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור במשלוח באמצעות שילוח ליום העסקים הבא לבית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של סופר-פארם בלבד. במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים, ובכל מקרה עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר סופר-פארם מפורטת בלינק הנ"ל.
ב. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של סופר-פארם.
ג. עלות המשלוח -
ג.1 בכל הזמנה בסכום שעד (כולל) 299 ₪ עלות המשלוח הינה 19.90 ₪.
ג.2 בכל הזמנה בסכום של מעל 299 ₪ (בחישוב סכום ההזמנה לא יילקחו בחשבון תרופות מרשם) עלות המשלוח הינה 9.90 ₪.
ד. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' עד השעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום שלמחרת. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם. הזמנה שבוצעה החל מיום ד' בשעה 20:00 ועד יום ה' בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום א'. הזמנה שבוצעה החל מיום ה' בשעה 20:00 ועד יום שבת בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום ב'.
ה. ביום הגעת המשלוח תשלח ללקוח הודעת SMS והשליח יצור קשר עם הלקוח כאשר יהיה באזור כתובת המשלוח לשם תאום מסירת המשלוח בטווח זמן של עד חצי שעה, אלא אם הלקוח סימן כי ניתן להשאיר את המשלוח ליד הדלת ואז השליח יוכל להשאיר את המשלוח ליד הדלת ללא יצירת קשר. ככל שהלקוח לא יסמן כי מסכים להשארת המשלוח ליד הדלת ו/או לא ייתן את הסכמתו לשליח להשארת המשלוח ליד הדלת, המשלוח ימתין ללקוח בסניף הקרוב לביתו, הודעה תימסר ללקוח על כך והלקוח יזוכה בעלות המשלוח בעת איסופו מהסניף.
ו. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ"ב.
ז. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
ח. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
* ייתכנו שינויים של מועד האספקה בהתאם לזמינות המוצרים, הסניפים, ובכפוף לסעיף ה'. זמן האספקה לאיסוף ההזמנה יופיע ללקוח/ה בתהליך ההזמנה באתר.
** סופר-פארם שומרת לעצמה את האפשרות לעצירת האפשרות למשלוח להיום בכל זמן נתון, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
בירורים ושירות לקוחות
ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה בעמוד היסטוריית ההזמנות. לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר.
מובהר כי על אף האמור לעיל סופר-פארם תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).