אמון הציבור
רשת סופר-פארם היא החברה הראשונה בישראל אשר התחייבה לכללי "אמון הציבור", ארגון אשר נוסד במטרה ליצור תרבות צרכנית ראויה בקרב עסקים, ספקי שירותים וצרכנים כאחד. קבלת תו אמון הציבור מחייבת את סופר-פארם, על כל מנהליה ועובדיה, לפעול על פי כללי אמון הציבור, בהתאם לקודים של סחר הוגן.
יש לכם שאלה, בקשה או תלונה?
בנוגע לרכישות בסניפי סופר-פארם, אתם מוזמנים לפנות למנהל סניף סופר-פארם בו אתם מבצעים את קניותיכם. את הפרטים המלאים של מנהלי הסניפים תוכלו למצוא באתר תחת חיפוש סניפים.
בנוגע לרכישות באתר האונליין, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות או באמצעות הדואר האלקטרוני contactus-prod@Super-Pharm.co.il.
מהו אמון הציבור?
אמון הציבור הוא ארגון לתועלת הציבור ללא מטרות רווח, אשר ייעודו לשנות את התרבות העסקית הנהוגה בישראל, ולהנחיל כללים המבוססים על הגינות ויושרה, שיתרמו לרווחת הצרכנים ובתי העסק ההגונים כאחד, כמקובל במדינות המתקדמות בעולם.
אמון הציבור מפעיל כלים מקצועיים במקומות בהם הצרכנים מוותרים מראש הוא מסמן עם מי לא עושים עסקים, מיידע על עסקים שנוהגים ביושרה והגינות, קובע כללי התנהגות חדשים. היום, כל אחד מאתנו שותף לשינויכללי המשחק ומצביע ברגליים בעד שינוי תרבות הצרכנות בישראל. אמון הציבור הוקם על ידי אנשי ציבור ומשפטנים המתמחים בזכויות הצרכן. זהו ארגון הפועל בשקיפות מלאה, בשיתוף פעולה הדוק עם ארגונים דומים ברחבי העולם.
ההגינות משתלמת
עסק המתחייב לפעול בהתאם לכללי אמון הציבור עומד לתקופת מועמדות של שלושה חודשים שבה הוא נבדק, ורק אז הופך להיות מחויב. מחויבות זו מאפשרת לעסקים לבדל עצמם מעסקים לא הגונים, ומהווה הצהרת כוונות כי העסק מתחייב ומעמיד את עצמו לבקרה שוטפת של הציבור, כאשר התו מהווה הצהרה של העסק על רמת בטחון גבוהה באיכות השירות ונכונות לתקן ליקויים, ולצמצם חיכוכים מול ציבור הצרכנים.
כדאי להתעדכן
אמון הציבור מפרסם מידע שוטף על עסקים בענפים השונים, הן בכלי התקשורת והן באתר האינטרנט שלו. המידע מעניק לכם, ציבור הצרכנים, כלי יעיל לבחון היכן רמת הביטחון בקנייה גבוהה יותר, ומאילו עסקים מומלץ לכם להתרחק
אמון הציבור - לקידום הגינות בעסקים