שאלות נפוצות
- מהו סופר-פארם גאלרי?
סופר-פארם גאלרי (Super-Pharm Gallery) הוא מותג יוקרתי וחוויית קניות חדשה בעולם הביוטי מבית סופר-פארם. בגאלרי תמצאו חנות אונליין וחנויות קונספט ייחודיות המציעות מגוון רחב של מוצרי טיפוח, בישום, איפור וטיפוח שיער ממיטב המותגים – כולל מותגי פרימיום ומוצרים בלעדיים שלא תמצאו בסניפי סופר-פארם הרגילים.
בגאלרי תוכלו ליהנות מחוויית קנייה ייחודית, הכוללת גם שירותי ייעוץ וירטואליים אישיים (כגון ייעוץ איפור, אבחון עור מקצועי, התאמת בושם אישית ועוד) המותאמים במיוחד עבורכם.
- אילו סוגי מוצרים ניתן למצוא בגאלרי?
בגאלרי מוצעים מגוון מוצרי ביוטי וטיפוח, וביניהם: מוצרי טיפוח עור, מוצרי איפור מקצועי, בשמים יוקרתיים לנשים ולגברים, מוצרי טיפוח לשיער, וכן פריטים ייעודיים נוספים. המותגים בגאלרי כוללים מותגי יוקרה בינלאומיים, מותגי נישה ומותגים מובילים נוספים בתחום הביוטי – כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את המוצרים המתאימים להם.
- כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של גאלרי?
בכל שאלה או בעיה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של גאלרי מבית סופר-פארם. ניתן ליצור קשר באמצעות טופס "יצירת קשר" באתר, בוואטסאפ או בדוא"ל.
שעות פעילות שירות הלקוחות:
ימים א'-ה': 09:00–15:00
במהלך חול המועד: 09:00–12:00
בערבי חג וחגים: שירות הלקוחות סגור.
מייל לפניות: gallery@super-pharm.co.il
- עד מתי ניתן לעדכן או לבטל את ההזמנה?
ניתן לעדכן או לשנות הזמנה כל עוד הסטטוס שלה הוא "הזמנה התקבלה". לאחר שההזמנה עוברת לסטטוס "הזמנה בטיפול", לא ניתן לבצע בה שינויים.
- האם וכיצד ניתן לבטל הזמנה לאחר ביצוע התשלום?
כל עוד ההזמנה נמצאת בסטטוס "הזמנה התקבלה", תוכלו לבטל אותה בעצמכם דרך עמוד "היסטוריית ההזמנות" באתר.
אם ההזמנה כבר הגיעה לסטטוס "הזמנה בטיפול", יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו לצורך ביטול ההזמנה. ניתן ליצור קשר עם נציג דרך טופס "יצירת קשר" ולבחור בנושא "ביטול הזמנה". לפרטים מלאים ופירוט נוסף, ניתן לעיין בסעיף הרלוונטי בתקנון האתר.
- האם הזמנה באתר תופסת מסגרת אשראי בכרטיס שלי?
בעת השלמת הזמנה באתר, תתפס מסגרת האשראי בכרטיס בגובה סכום ההזמנה. החיוב הסופי בפועל יתבצע רק לאחר שההזמנה תסופק (לאחר תהליך הליקוט והמשלוח).
- האם עלי להירשם ולפתוח חשבון כדי לבצע רכישה בגאלרי?
כן. לצורך ביצוע רכישה בגאלרי יש להירשם לאתר ולפתוח חשבון משתמש. ההרשמה מהירה ופשוטה, וניתן לבצע אותה על ידי הזנת מספר פרטים אישיים בסיסיים. חשבון המשתמש מאפשר לכם לעקוב אחר ההזמנות שלכם, לשמור כתובות למשלוח, ליהנות מהטבות ייחודיות ולקבל עדכונים על מבצעים וקופונים.
- מספר הטלפון שלי השתנה. כיצד ניתן לעדכן את מספר הטלפון בחשבון?
בשלב זה לא קיימת אפשרות לשנות את מספר הטלפון באופן עצמאי באזור האישי באתר. אם ברצונכם לעדכן את מספר הטלפון המשויך לחשבונכם, אנא פנו לצוות שירות הלקוחות שלנו והם יסייעו בהשלמת העדכון.
- האם האתר מאובטח לביצוע קניות?
כן. אתר גאלרי מפעיל מערכות ונהלים מחמירים לאבטחת מידע, כולל הצפנת נתונים מלאה והגנה על פרטי כרטיסי אשראי. אנו עושים כל שניתן כדי להבטיח שחוויית הקנייה שלכם באתר תהיה בטוחה ומוגנת.
- באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש באתר גאלרי?
התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או אמצעי תשלום דיגיטליים. הכרטיסים המכובדים כוללים את Visa, MasterCard/ישראכרט, American Express ו-Diners. בנוסף, ניתן לשלם גם באמצעות Google Pay ו-Apple Pay. בעת התשלום יש לבחור באמצעי התשלום המועדף, והחיוב יתבצע באופן מאובטח בסיום ההזמנה.
- על שם מי מופקת החשבונית בהזמנה?
ברכישות המסופקות על ידי סופר-פארם (כמו בגאלרי), החשבונית מופקת על שם בעל החשבון שביצע את ההזמנה (לפי הפרטים בחשבון המשתמש). שם זה יופיע על גבי החשבונית, ולא ניתן לשנותו לאחר השלמת ההזמנה.
- קניתי מוצר עם קופון הנחה, אך לא ראיתי את ההנחה במחיר. מדוע?
על מנת ליהנות מהנחת הקופון, יש להזין את קוד הקופון ולממש אותו בעת התשלום. אם לא הזנתם את הקוד בזמן הרכישה, המחיר לא יתעדכן עם ההנחה. מומלץ לבדוק מראש אילו קופונים והטבות זמינים, ולוודא שמימשתם את הקופון לפני השלמת ההזמנה.
- אילו סוגי אספקה קיימים באתר?
ניתן להזמין במשלוח עד הבית (לכל כתובת לבחירתכם) או לבחור באיסוף עצמי מסניף סופר-פארם לבחירתכם. האפשרויות הזמינות עשויות להשתנות בהתאם למדיניות ולזמני האספקה כפי שמפורט באתר.
- כמה עולה משלוח?
בהזמנה בסכום של עד 299 ₪ (כולל) – עלות משלוח 19.90 ₪.
בהזמנה בסכום מעל 299 ₪ – עלות משלוח 9.90 ₪.
- באילו שעות יגיע המשלוח שלי?
משלוחים יוצאים לאורך היום, והערכה לשעת ההגעה נשלחת בהודעת SMS או בדוא"ל בסמוך למועד סגירת ההזמנה. את סטטוס המשלוח וזמן ההגעה המשוער ניתן לראות גם בעמוד "היסטוריית ההזמנות" באתר.
- תוך כמה זמן אקבל את המשלוח מרגע ההזמנה?
זמני האספקה משתנים בהתאם לסוג המשלוח שתבחרו. מידע מלא ומפורט מופיע בעמוד "מדיניות משלוחים וזמני אספקה" באתר, וכן יוצג בפניכם בעת בחירת אפשרות המשלוח במהלך ההזמנה.
- כיצד ניתן לדעת מה קורה עם המשלוח (מעקב הזמנה)?
ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל עת בעמוד "היסטוריית ההזמנות" באתר. בנוסף, אנו נשלח עדכונים לגבי התקדמות הטיפול בהזמנה ובמשלוח גם באמצעות הודעות דוא"ל ו-SMS בכל שלב חשוב.
- האם אתם מבצעים משלוחים לכל הארץ?
כן. שירות המשלוחים של גאלרי פועל ברוב חלקי הארץ. עם זאת, ישנם אזורים מוגבלים אליהם לא מתבצעת אספקה (לדוגמה, לא מתאפשר שילוח להזמנות בכתובות בעיר אילת). לפרטים מלאים ועדכניים, מומלץ לעיין במדיניות המשלוחים המפורטת באתר.
- האם ניתן לבדוק עצמאית מלאי של מוצר בסניפי הרשת?
כן. אם ברצונכם לדעת האם מוצר זמין בסניף מסוים של סופר-פארם, ניתן להשתמש בכלי לבדיקת מלאי הזמין באתר סופר-פארם. פשוט היכנסו לקישור בדיקת זמינות בסניפים, חפשו את המוצר ותוכלו לראות באילו סניפים הוא נמצא במלאי.
- אני מעוניין להזמין כמות גדולה במיוחד של מוצר מסוים. האם זה אפשרי?
סופר-פארם היא רשת קמעונאית המיועדת לצרכנים פרטיים, ולכן לא ניתן בדרך כלל לבצע רכישה סיטונאית בכמויות גדולות מאוד באמצעות האתר. אם אתם זקוקים לכמות חריגה של מוצר, ניתן לפנות אלינו לבירור פרטני – עם זאת, שימו לב שהכמות להזמנה עשויה להיות מוגבלת בהתאם למדיניות הרשת. לפרטים נוספים אנא עיינו בתנאי השימוש באתר.
- מה עושים אם מוצר שהזמנתי חסר במשלוח שקיבלתי?
לעיתים ייתכן שמוצר שהזמנתם אזל מהמלאי בדיוק בזמן ליקוט ההזמנה, ולכן לא סופק ולא חויבתם עליו. אם קיבלתם משלוח וחסר בו מוצר שציפיתם לקבל, אנא פנו לשירות הלקוחות בצירוף פרטי ההזמנה. צוות השירות שלנו יבדוק את המקרה ויפעל לסייע לכם בהקדם – בין אם באמצעות משלוח המוצר החסר (אם אפשרי) או בזיכוי בהתאם לצורך.
- כיצד ניתן להחזיר מוצר או לבטל עסקה לאחר שקיבלתי את ההזמנה?
אנו מאפשרים החזרת מוצרים וקבלת זיכוי או החזר כספי בהתאם למדיניות החברה וחוק הגנת הצרכן. אם ברצונכם להחזיר פריט שרכשתם, תוכלו לעשות זאת בתוך 30 יום ממועד קבלתו – בתנאי שהמוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית. לביצוע ההחזרה, ניתן לגשת עם המוצר והחשבונית לכל אחד מסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ ולקבל זיכוי במקום, או לפנות לשירות הלקוחות שלנו לתיאום איסוף המוצר מביתכם. לאחר החזרת המוצר וקבלתו אצלנו, נזכה את אמצעי התשלום ששימש ברכישה. לפרטים מלאים ותנאים נוספים, ניתן לעיין בתקנון האתר.
- כיצד אוכל לקבל פתק החלפה עבור מוצר שרכשתי?
כדי לקבל פתק החלפה (למקרה שתרצו לתת את המוצר במתנה), תוכלו לגשת עם חשבונית הרכישה לכל סניף של סופר-פארם. צוות הסניף (במחלקת הקוסמטיקה או בקופה הראשית) יסייע לכם בהנפקת פתק החלפה עבור המוצר שרכשתם, אשר יאפשר למקבל המתנה להחליף את הפריט בסניפי הרשת בהתאם למדיניות.
- האם ניתן לבקש לארוז את ההזמנה באריזת מתנה?
כל ההזמנות בגלרי מגיעות באריזה מיוחדת ואלגנטית, המתאימה גם כמתנה – ללא צורך בבקשה מיוחדת